Tavataan torilla 18.3.2023

Nyt kun hornetit ovat ymmärrettävästi saaneet mediassa viime aikoina kiitettävästi palstatilaa, niin haluamme käyttää tilaisuuden muistuttaaksemme myös kotimaisista horneteista. Siis niistä, joita löytyy lähikaupan lihatiskiltä ja joita on lupa tarjota kavereillekin, vaikka juuri sitten hyvän keskusteluillan merkeissä.

Rajusti kohonnut inflaatio on vaikuttanut ihmisten arkeen ja ostokäyttäytymiseen sekä valitettavasti vähentänyt myös kotimaisen ruoan kysyntää.

Etenkin tällaisessa haastavassa taloustilanteessa on tärkeää tukea kotimaista tuotantoa.

Ajankohtaisasiat ovat aikaisemminkin olleet merkittäviä myynnin edistäjiä, viimeisimpänä esimerkkinä NATOon liittymisen myötä myyntimenestykseksi yltänyt OTAN -olut.

Perussuomalaiset on aina ollut vahva kotimaisen tuotannon kannattaja emmekä tässäkään kohtaa tee poikkeusta. Suomalainen ruoka on vastuullinen valinta. Suomalaista työtä tukeaksemme ja sen tärkeydestä muistuttaaksemme jaamme normaalin vaalimakkaratarjoillun lisäksi myös vähintään 64 kappaletta kotimaisia Hornet -kanan siipiä. Tee sinäkin perus Suomalainen valinta ja tue kotimaista!

Kirjoitettu 16.3.2023